ZWROTY, WYMIANA, REKLAMACJE



I. Zwroty

1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

2. Zwrotu można dokonać na dwa sposoby:

2.1. Klient może zwrócić towar w Sklepie firmowym MEN ISLAND.

2.2. Klient może odesłać produkty do Punktu Obsługi Klienta MEN ISLAND.

3. W celu zwrotu produktów, należy:

3.1. Pobrać formularz zwrotu, wydrukować go i wypełnić.

3.2. Zapakować zwracany produkt w oryginalne opakowanie oraz dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

3.3. Wysłać paczkę kurierską lub pocztową na adres naszego Punktu Obsługi Klienta:

MEN ISLAND
Pasaż Zielińskiego
ul. Swobodna 37/18.3
50 - 088 Wrocław
+48 602 269 711

4. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych usługą “e-przesyłka” lub za pobraniem.

6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

7. W przypadku niedostosowania się do powyższych zaleceń zwrot towaru nie będzie uwzględniony.

8. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych Klient otrzyma od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty- Klient otrzyma przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
9. W przypadku wysłania do nas paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej - proszę zachować dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.



II. Wymiana

1. Klient może dokonać wymiany towaru w Sklepie firmowym MEN ISLAND w ciągu 14 dni od daty zakupu.

2. Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym  złożeniu nowego zamówienia.



III. Reklamacje

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.

2. W tym celu, należy:

2.1. Pobrać formularz reklamacji, wydrukować go i wypełnić.
2.2. Zapakować zwracany produkt w oryginalne opakowanie oraz dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
2.3. Wysłać paczkę kurierską lub pocztową na adres naszego Punktu Obsługi Klienta:

MEN ISLAND
Pasaż Zielińskiego
ul. Swobodna 37/18.3
50 - 088 Wrocław
+48 602 269 711

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.

4. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, sklep zwróci wszelkie, poniesione przez Klienta, koszty transakcji.

5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które są rezultatem różnicy ustawienia parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w odcieniach i kolorach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

7. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

8. Reklamacji nie podlegają:

8.1. Naturalne zużywanie produktu,
8.2. Uszkodzenia mechaniczne.